Avatar billede mpjc Nybegynder
26. juni 2007 - 15:17 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside med simpel mysql database og online redigering

Efter lidt søgen rundt omkring på nettets mange hjemmesider, er det mig ikke lykkedes at finde de(t) script(s) jeg skal bruge.

Jeg vil derfor høre om I kan hjælpe!

Jeg har en eksisterende hjemmeside med tekst, denne hjemmeside vil jeg gerne have gjort mere dynamisk, hvilket gerne skulle betyde at man kan redigere den online.

Jeg søger derfor en mysql kode til 6 undersider samt administrationsdel, der gør det muligt at redigere i den tekst som står på hjemmesiden.
Avatar billede maqhem Nybegynder
26. juni 2007 - 15:22 #1
Hvor meget vil du betale?
Avatar billede mpjc Nybegynder
26. juni 2007 - 15:23 #2
0 kr.
Avatar billede mccookie Seniormester
26. juni 2007 - 15:33 #3
Hvad er det for en hjemmeside? Har du et link du vil vise, så kan jeg måske! hjælpe dig.
Avatar billede ldrada Nybegynder
26. juni 2007 - 15:42 #4
Hvad med bare at bruge blog software? Dette dækker de flestes behov i 90% af tilfælde.

Et CMS ville i mange tilfælde være overkill, da meget blog software har muligheden for statiske sider, og utallige plugins til forskellige features som man har brug for.
Avatar billede mpjc Nybegynder
26. juni 2007 - 18:45 #5
til mccookie:

siden er www.hoejgaard-hestepension.dk
Avatar billede mccookie Seniormester
26. juni 2007 - 19:07 #6
Mpjc>>

Jeg trækker mig igen, fordi jeg tolker din side som værende erhvervsorienteret og så er det ikke gratis.

Prøv med Google.dk:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=WZPA,WZPA:2006-18,WZPA:en&q=cms+php+mysql

God arbejdslyst samt held og lykke :o)
McCookie
Avatar billede hoeks Nybegynder
26. juni 2007 - 19:49 #7
Jeg har et system som du ønsker.
Du kan få sovsen billigt, men ikke gratis. Som Mccookie siger, så er det jo ikke til privat brug!
Smid en mail til Rasmus_hoeks[at]hotmail.com.
Avatar billede mpjc Nybegynder
26. juni 2007 - 20:31 #8
betaler IKKE penge for et script
Avatar billede mccookie Seniormester
26. juni 2007 - 20:35 #9
http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/

Smid din opgave her istedet, det er den rette kategori :o)

///McCookie
Avatar billede ldrada Nybegynder
27. juni 2007 - 17:12 #10
mpjc, jeg tror du misforstår noget. Du leder ikke efter et script. Du leder efter en web application.

Hvis det virkelig var så simpelt som "et enkelt script", så vil du kunne benytte dig af de forslag som jeg har givet dig. I dit tilfælde, skal du benytte dig af et CMS.
Du kan sagtens hente softwaren gratis (Søg CMS på Google), men jeg tror ikke du kan få det sat op gratis til erhvervsbrug medmindre du har en god ven som vil gøre det for dig.
Avatar billede mpjc Nybegynder
02. juli 2007 - 20:08 #11
mccookie er nu gjort...
Avatar billede mpjc Nybegynder
27. juli 2010 - 15:32 #12
Svar - dum at have åben.