Avatar billede verdensmindste Nybegynder
27. juni 2007 - 16:49 Der er 10 kommentarer

Stabil, hurtigt, stort, billigt asp.net 2 webhotel?

Hej.

Er der nogen der kan anbefale/har erfaringer med asp.net 2 webhoteller?

Det skal:
- være med mulighed for minimum 30 domæner (eller bare mulighed for at tilføje ekstra)
- være med asp.net 2.0
- Være billigt
- Med et simpelt administrationsmodul
- Gerne have mulighed for seperate ftp-adgange (ikke et krav)
- Være hurtigt
- Have minimun 5gb delt plads
- Have telefonsupport
- Have meget høj oppetid

Det eneste jeg kan finde er Surftown Business. Er der nogen, der har erfaringer med det? Jeg har selv ekstremt dårlige erfaringer fra Surftown Privat.

Bedste hilsner

Esben
www.verdensmindste.tv
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
27. juni 2007 - 16:56 #1
Hvad er indholdet og hvad med trafik?
Avatar billede verdensmindste Nybegynder
27. juni 2007 - 17:07 #2
- Mindre websites: Tekst + billeder.
- Cirka 30 besøgende pr. website pr. dag = 30 x 30 = 1.000 besøgende. Selvfølgelig skal der være plads til udsving i trafik.

Har i forvejen plads på en kraftig server, hvor jeg ligger video-filer samt andet tungt.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
27. juni 2007 - 17:20 #3
Hvad med antal GB trafik?
Avatar billede it-dk Nybegynder
27. juni 2007 - 18:14 #4
Jeg bruger selv www.intergate.dk. Men de opfylder nok ikke alle dine krav som f.eks. 30 domæner og telefon support. Men man kan altid købe mere plads hos dem osv. Det har jeg selv gjort og jeg er yderst tilfred med dem. Men du kan evt se om det kunne være nået. Jeg ved ikke om de giver rabat hvis du skal bruge det til 30 domæner.
Avatar billede proboss Nybegynder
05. juli 2007 - 16:03 #5
Prøv at kigge forbi

www.secnet.dk
www.wannfind.dk

det er jo nok en virtual server du skal have fat i
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
09. juli 2007 - 00:44 #6
V-server
15 GB plads, 30 GB trafik, 256 MB RAM, DOT.NET, MS-SQL express, Mulighed for TS(Terminal Services/Remote desktop) - Administrator.

Opr.: 995,-
Mdr.: 595,-
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
09. juli 2007 - 00:55 #7
Hvis du ønsker adgang via Plesk, koster det yderligere 195,- pr. mdr.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
09. juli 2007 - 01:01 #8
45 GB plads, 90 GB trafik , 512 MB RAM, .NET, MS-SQL express, Mulighed for TS(Terminal Services/Remote desktop) - Administrator

Opr.: 995,-
Mdr.: 995,-
Avatar billede sherlock Nybegynder
18. september 2007 - 13:59 #9
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
18. september 2007 - 14:25 #10
Hvor mange GB trafik blir der generet?