Avatar billede jeppevestergaard Nybegynder
27. juni 2007 - 18:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nybegynder til JAVA

Jeg har fået en idé til hjemmeside, hvor der skal være små spil. I spillene kan man optjene point, som kan sendes tilbage til hjemmesiden, så man over længere tid kan optjene point.
Jeg er kommet frem til, at jeg vil bruge JAVA, men jeg aner intet om det. Derfor ville det være rart med lidt links og eventuelt bøger, så jeg kan komme igang og lære det.

Min tidligere erfaring har været en lille smule redigering i html og css, men det er mange år siden og efterhånden kan jeg kun huske <br>.

Håber, at I vil og kan hjælpe.
Avatar billede hpo Nybegynder
27. juni 2007 - 19:15 #1
javabog.dk !

Godt sted at starte med java.
Avatar billede jeppevestergaard Nybegynder
27. juni 2007 - 19:29 #2
Tak. Jeg havde fundet siden, men havde håbet at der kom lidt omkring programmer eller andre danske sider.
Avatar billede hpo Nybegynder
27. juni 2007 - 19:45 #3
OK. Er det færdige javaspil du er ude efter ?
Avatar billede hpo Nybegynder
27. juni 2007 - 19:46 #4
Du skal ikke accepterer mit svar, hvis du ikke kan bruge det.

/hpo
Avatar billede jeppevestergaard Nybegynder
27. juni 2007 - 19:48 #5
Hmm, det er for sent. Jeg har lige oprettet min bruger, så ved ikke hvordan det fungerer.
Jeg vil godt lære selv at udvikle dem.
Avatar billede hpo Nybegynder
27. juni 2007 - 19:53 #6
jeg opretter et spm. og giver dig pointene tilbage. Du bør nok læse reglerne for forummet, da mange brugere går lidt op i det med pointfordeling.

se spm.: http://www.eksperten.dk/spm/785287

tjek dette spm. og læg et svar. Så får du de 15 point igen.

/hpo
Avatar billede hpo Nybegynder
27. juni 2007 - 20:02 #7