Avatar billede werd Nybegynder
28. juni 2007 - 11:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

2 installationer?

Når jeg tænder min computer skal jeg ude i dos vælge mellem to installationer. Begge muligheder siger: "Windows Vista" og det er fuldstændig ligemeget hvad jeg vælger det virker alligevel og alle brugerkonti er der når jeg kommer ind.

Det eneste problem er bare at den spørger mig hvilken installation jeg vil vælge. Nogen der ved noget om dette?

Mvh. Andreas
Avatar billede vejmand Juniormester
28. juni 2007 - 12:03 #1
Jeg ved ikke om det er samme metode som med Win. XP?
http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no29
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2007 - 19:31 #2
www.vistabootpro.org kan fjerne det ene så du ikke skal vælge ved opstart.

vejmand, den er lidt mere langhåret i Vista: http://www.microsoft.com/whdc/driver/tips/Debug_Vista.mspx
Avatar billede vejmand Juniormester
28. juni 2007 - 19:34 #3
john_stigers >> Okay, tak for info.  :-)
Avatar billede werd Nybegynder
29. juni 2007 - 18:45 #4
john_stigers svar virkede.. smid et svar for pts
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juni 2007 - 20:08 #5
ok