Avatar billede netsrac Nybegynder
03. juli 2007 - 07:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Konfiguration af router

Hej

Hvis der sidder nogle derude med en Zyxel 2602R-61 fra Cybercity som virker, vil I så ikke lige lave et screendumb af Wan siden under konfiguration. Er lidt i tvivl om min router er indstillet helt korrekt.
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2007 - 08:20 #1
Hejsa, here you go:

WAN - WAN Setup
Name: MyISP
Mode: Routing
Encapsulation: PPPOA
Multiplex: VC

Virtual Circuit ID:
VPI: 0
VCO: 35
ATM QoS Type: UBR

Peak cell rate 0 cell/sec
sustain cell rate 0 cell/sec
maximuk burst size 0
Login information:
user name: dslxxxxxx
password: ********
IP address:
Obtain an IP address automatically

Connection:
Nailed-Up Connection
Max idle timeout 0
Zero Configuration: no
Avatar billede netsrac Nybegynder
03. juli 2007 - 08:27 #2
Takker
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2007 - 08:29 #3
Skriv endlig, hvis du oplever problemer, har rodet en del med cybercitys routere, og andre routere/modemer på cybercitys linjer :)
Avatar billede netsrac Nybegynder
06. juli 2007 - 15:40 #4
Har du telefoni fra dem også?

Nu virker mit internet, TDC havde lavet en fejl ved ændring af linien, men jeg kan ikke rigtigt få den til at konfigurere mit telefoni rigtigt, hvilke oplysninger har du under cybercity setup vedr. telefoni?