Avatar billede jbmp Nybegynder
06. juli 2007 - 22:24 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Slet .mov fil

Hej

Jeg har kopieret en .mov film over på min computer fra et kamera. Nu vil jeg så slette den men problemet er at jeg slet ikke kan slette den.. Den bliver bare stående i beregner slette tid eller noget :S Jeg har også prøvet at bruge dr. delete og lign, men de går bare i stå... Min computer er virkelig underlig nu, og jeg vil bare have den fil slettet !
Hvordan ?

På forhånd tak
Avatar billede schamakki Nybegynder
06. juli 2007 - 22:28 #1
jeg havde på et tidspunkt en 2 .exe filer som jeg ikke kunne slette så kom jeg ved et uheld til at slette den ene sammen med en .divx fil og det virkede også på den anden, du kan bare prøve hvis du gider :)
Avatar billede hcma Novice
06. juli 2007 - 22:43 #2
måske noget af dette, selv om dey oprindeligt er til XP
Avatar billede jbmp Nybegynder
07. juli 2007 - 00:11 #3
Jeg har prøvet at slette filen sammen med andre filer, men det hjælper heller ikke :(
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juli 2007 - 00:21 #4
Avatar billede jbmp Nybegynder
07. juli 2007 - 00:47 #5
Programmet killbox hjalp sku ;D Bare lav svar vejmand og hcma ;D
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juli 2007 - 01:04 #6
Oki, godt det lykkedes... :-)
Avatar billede hcma Novice
07. juli 2007 - 01:33 #7
vejmand >>  tak for hjælpen; det var lige det jeg mente

og svaret kommer her