Hvordan opretter jeg en oversigt over flere personers kalendere i Outlook (mac)? Jeg kan gøre det ved at lave en mødeindkaldelse med alle navne, men det virker noget klodset - der må være en autoriseret måde ?
Den er jeg med på. Problemet er, at jeg gerne vil lave én stor kalender med flere brugeres data. Denne skal i princippet fungere som min personlige kalender mht. opdatering via nettet. Fidusen er at jeg hele tiden har overblik over hvad alle foretager sig. Jeg vil f.eks. gerne kunne udskrive en samlet ugeoversigt over alles aftaler.
Vil du ikke stille dit spm. under kategorien \"generelt\", da denne primært er til spørgsmål om selve Eksperten. Jeg håber det vil give dig det et godt svar. NB.: Husk af afslutte dette spm. inden.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.