Avatar billede raffar Juniormester
13. juli 2007 - 00:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Monitoring af tidspunkt på genstart/crash

Jeg har lige taget en ny pc i brug. Købte to af salgsen (HP) for et stykke tid siden og den første blev sat i drift med det samme. Den har dog det problem, at den uopfordret genstarter hver morgen ca. kl 9.30.

Nu har jeg så taget nr. 2 i drift og i morges viste den sig at være slukket! Jeg frygter at den har det samme problem som nr. 1, men har samtidig besluttet at undersøge sagen mere grundgt.

Der er ikke skrevet noget i event loggen så der er ingen hjælp at hente.

Derfor vil jeg i første omgang stadfæste tidspunktet for genstart/crash.

Findes der en kodestump, et software e.l. der evt kan lægge kan sættes til at køre og lave f.eks. et timestamp i en textfil så jeg kan se hvornår maskinen stopper?
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. juli 2007 - 00:50 #1
Du skal ind i de lokale sikkerhedspolitikker og konfigurere hvad den skal logge.

I start - kør skriver du mmc
I filer på konsollen klikker du ad snap-ins
Så tilføjer de den der omhandler de lokale sikkerhedspolitikker
her kan du sætte overvågning op så genstart m.m. logges
Avatar billede raffar Juniormester
19. juli 2007 - 18:50 #2
Tak for hjælpen. Fandt en anden løsning, men points er dine for hurig svar.