Avatar billede jnjnjn Nybegynder
13. juli 2007 - 22:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Loading Java Applet failed

Når jeg åbner en hjemmeside fra det lokale vandværk, skal der komme en menu frem, men i stedet får jeg en grå firkant. I det ene hjørne er der et rødt kryds. I bunden af skærmen kommer der en meddelelse: Loading Java Applet failed.
Jeg har 2 computere begge med nyeste udgave af IE. Men på den gamle kommer menuen fint frem.
Hvad gør jeg for at rette problemet? Gerne en detaljeret vejledning i punktform.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juli 2007 - 23:37 #1
Avatar billede jnjnjn Nybegynder
14. juli 2007 - 13:41 #2
Det hjalp ikke.
Men kig selv på vandværket  http://www.godthaabvand.dk/
Avatar billede _carsten Nybegynder
14. juli 2007 - 20:11 #3
Prøv følgende

Start IE
1. Vælg funktioner | Internetindstillinger
2. Klik på fanen "Generelt"
3. I kassen "Midlertidige internetfiler" tryk på knappen "Indstillinger"

Er indstillngerne her identiske på begge maskiner ????
Avatar billede _carsten Nybegynder
14. juli 2007 - 20:36 #4
Jeg vil næsten garantere der er prik i "Aldrig" på den gamle maskine
Avatar billede jnjnjn Nybegynder
14. juli 2007 - 23:52 #5
Der er prik i automatisk.
Du har nok ret alligevel for i mellemtiden har jeg opdateret til nyeste version af Java på den gamle maskine. Det var ret dumt for nu kan jeg heller ikke få menuen frem på den gamle maskine.Men man burde vel kunne få den frem også med nyeste version af Java?
Avatar billede _carsten Nybegynder
15. juli 2007 - 08:50 #6
Nej - det er vandværket som har et problem.

Skriv/ring til vandværket og fortæl dem, at deres menu ikke virker mere, du kan samtidig fortælle dem, at det linie 186 i filen button.java som giver en NullPointerException.
Avatar billede jnjnjn Nybegynder
29. september 2007 - 22:15 #7
Du har ret.

carsten:
Læg lige et svar, så jeg kan få spørgsmålet lukket . Tak for hjælpen.
Avatar billede _carsten Nybegynder
30. september 2007 - 12:23 #8
Kommer her