Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
18. juli 2007 - 19:35 Der er 8 kommentarer

Konverter til flash

Hej.. jeg har lavet en 3D model i photomodeler og vil gerne have lagt modellen ud på nettet som interaktiv flash..

Dette er hvad Photomodeler kan "export" til:

3D DXF (.dxf)
2D DXF (.dxf)
3D Studio (.3ds)
VRML 1.0 (.wrl)
VRML 2.0 (.wrl)
Wavefront (.obj)
Raw (.raw)
IGES (.igs)
Rhino (.3dm)
STL (.stl)
Maya script (.ma)

Nogen der ved hvordan jeg kan Konverter en af disse formater til flash?
Avatar billede daddio Nybegynder
18. juli 2007 - 22:26 #1
Avatar billede daddio Nybegynder
18. juli 2007 - 22:27 #2
den kan konertere 3D studio .3ds -> .swf
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
19. juli 2007 - 00:18 #3
nu har jeg hentet en demo af Swift 3D... men kan ikke lige så hvordan man konvertere til .swf

kan du hjælpe mig lidt? :)
Avatar billede daddio Nybegynder
19. juli 2007 - 14:10 #4
du skal også bruge plug-in Swift 3D Max.
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
19. juli 2007 - 14:19 #5
Men så vidt jeg har kunne læse mig frem til, så laver swift 3d kun film ikke interaktiv.. ?
Avatar billede daddio Nybegynder
19. juli 2007 - 14:24 #6
Hvordan interaktiv ? man kan godt lave "on mouse click" hvis det er det du mener.
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
19. juli 2007 - 17:22 #7
Altså sådan at man med musen kan dreje modellen hvor man vil..
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
19. juli 2007 - 22:57 #8
okay nu har jeg downloadet swift 3D Max men kan ikke rigtige finde ud af hvordan man gør :(