Avatar billede toocool Nybegynder
25. juli 2007 - 13:55 Der er 2 kommentarer

Acer 8210/8215 - kan ikke få Win XP til at virke

det vil sige - det kører 99%
Kan bare ikke få tastaturet til at virke ordentligt, det virker som om det er et US / UK-layout den bruger.
F.eks. er @ ikke på den rigtige kombination.

Dene r sat op til at bruge Dansk alle de steder jeg kan vælge dette, og jeg kan ikke finde en driver til tastaturet på acers hjemmeside.

Nogle forslag?

Det er en Win XP Mce jeg har lagt på, og ja: det er en original!
Avatar billede bartolomos Nybegynder
25. juli 2007 - 23:07 #1
Hvilket tastatur er installeret (under enhedshåndteringen)?

De fleste bærbare samt stationære kan køre med microsoft "Standard 101/102-tastatur eller Microsoft Natural PS/2 Keyboard"
Avatar billede toocool Nybegynder
26. juli 2007 - 17:11 #2
det er det der er valgt - og der er valgt dansk alle steder