Avatar billede fimo Seniormester
27. juli 2007 - 21:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ingen dato exif info

Jeg har ret mange jpeg fotos liggende hvor jeg ikke kan se hvornår billedet er taget, jeg har forsøgt at downloade nogle forskellige exif programmer MEN de har heller ikke kunne vise hvilken dato billederne er taget.

Findes der slet ingen mulighed for at få disse dato'er frem ?
og i giver fald hvilken prg skal jeg købe,downloade
Avatar billede jfj Nybegynder
29. juli 2007 - 11:14 #1
Hej
Du kan bruge et program som hedder Exif. http://www.pcworld.dk/download/13/291

mvh
jfj
Avatar billede fimo Seniormester
31. juli 2007 - 10:11 #2
hej jfj,
tak for dit forslag, jeg har haft fat i dette prg men får bare denne besked:
"couldnt open EXIF file"
Men det virker på 90% af mine andre billeder MEN som sagt så er der ca 10% af JPEG
hvor jeg får denne besked ?????
Avatar billede fimo Seniormester
02. august 2007 - 11:00 #3
lukker dette spørgsmål :o(