Avatar billede caz1986 Nybegynder
27. juli 2007 - 23:40 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Piercinger i Aalborg!

Hej jeg ville lige høre om der er nogen herinde der kan fortælle mig hvor der ligger en hudklinik i Aalborg hvor man kan få lavet piercinger (skal være en i tungen). :)
Og evt. en pris?

Håber i kan hjælpe mig,hurtigst muligt..
Avatar billede enya Nybegynder
27. juli 2007 - 23:53 #1
Avatar billede caz1986 Nybegynder
28. juli 2007 - 00:08 #3
Det skal være en rigtig klinik og ikke bare en "tatovør" der laver det. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede enya Nybegynder
28. juli 2007 - 21:39 #4
Det var jo ikke liige til at se ud fra dit spørgsmål.....
Avatar billede blacktiger Nybegynder
29. juli 2007 - 00:30 #5
først og fremmst. Undskyld til caz1986 for ikke at kunne hjælpe det mindste og alligevel poste :)

når det er sagt synes jeg bare lige jeg ville smide en kommentar til enya. caz1986 vil åbenlyst have lavet en pircing i tungen, og søger hjælp til hvor man får det gjort. Prøv at spørg dig selv: tror du selv han/hun ledte efter et link til en googlesøgning på "Piercingklinikker Aalborg" ?
Man skal ikke være geni for at gennemskue caz1986 søger personlige/andenhånds-erfaringer fra folk i Aalborg der kan anbefale/fraråde diverse steder. Eller til nøds - en række konkrete links til diverse steder man kan blive pircet.

Hvad enten du er klar over det eller ej, så har spørgsmål her på E desværre en tendens til at bliver overset så snart der er blevet smidt et par kommentarer i dem (folk vil åbenbart hellere prøve at besvare et spørgsmål hvor ingen har kommenteret noget endnu), og det er derfor direkte ødelæggende for et spørgsmål at få "brugt" sine første 3-4 indlæg på random google-links.

Prøv lige at overveje. Hvad var pointen med dine kommentarer? tror du de hjalp caz1986? tror du det var det han ledte efter? tror du han blev klogere? tror du andre blev klogere? tror du ikke han kunne finde ud af det selv? tror du ikke han havde prøvet?

Jeg undskylder igen for nu selv at bare smide et ligegyldigt "svar", men jeg synes lige at enya burde overveje hvad helvede han går og laver. For det der ligner på *ingen* måde hjælp - tævrtimod!
Avatar billede enya Nybegynder
29. juli 2007 - 00:56 #6
blacktiger=> Pointen med mine kommentarer.. Tjah, hvad tror du selv....????????
Det var sådan set et FORSØG på at hjælpe og ikke spor andet..!!!!
Det skrives ikke direkte, at det er personlige erfaringer, der søges. Gør der..???
MEN jeg vil da gerne undskylde overfor caz1986, at jeg skriver endnu en ligegyldig kommentar...!!!
Avatar billede enya Nybegynder
08. september 2007 - 02:19 #7
Lukketid..?
Avatar billede enya Nybegynder
10. oktober 2007 - 17:40 #8
Mon ikke der kan lukkes her...?
Avatar billede w13 Novice
29. oktober 2007 - 19:45 #9
Blacktiger>> For mig at se, fremgår det ikke på nogen måde nej. Jeg havde muligvis givet samme kommentar som Enya.
Avatar billede enya Nybegynder
29. oktober 2007 - 19:56 #10
>w13: Tak for det..! Du kan evt. læse mere fra blacktiger i et emne oprettet samme dag.
Avatar billede enya Nybegynder
29. november 2007 - 23:14 #11
Hvad med lidt respons her...???
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 15:45 #12
Lukketid...???
Avatar billede enya Nybegynder
05. januar 2008 - 17:27 #13
Mon ikke det er lukketid her...?
Avatar billede enya Nybegynder
10. februar 2008 - 04:21 #14
Lukketid...???
Avatar billede caz1986 Nybegynder
19. december 2011 - 15:58 #15