Avatar billede keepr2k Nybegynder
01. august 2007 - 19:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows XP Home OEM til Windows Vista Home Premium IKKE OEM?

Ja, Titlen siger jo det hele. Jeg har netop fået Windows Vista opgraderings pakke ind ad døren og det slog mig, den udgave jeg har af xp er oem, betyder det at Vista også bliver til OEM?

Jeg har kigget lidt igennem de forskellige spørgsmål her, men synes ikke at have set et direkte svar på dette, eller på Microsofts hjemmeside for den sags skyld.

Jeg vil lige nævne at jeg er lidt af og på computeren det næste stykke tid så jeg svarer ikke nødvendigvis igen med det samme, men snarest muligt.

Keepr
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. august 2007 - 20:32 #1
Det er licensnøglen der bestemmer om det er OEM.
Er den købt som alm. version forbliver det en alm. version ved opgradering.
Avatar billede keepr2k Nybegynder
01. august 2007 - 20:50 #2
altså vista forbliver alm version?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. august 2007 - 21:53 #3
Jep!