Avatar billede kornum Nybegynder
03. august 2007 - 17:45 Der er 3 kommentarer

Front panel knapper på Kiss DVD reagere ikke

Hejsa eksperter :)

Håber i kan hjælpe mig for min Kiss VR-558 vil ikke reagerer på knapperne på front panelet. Så jeg må hele tiden bruge fjernbetjeningen og har søgt nettet tyndt efter hjælp, men det lader ikke til at ligge derude eller for den sags skyld ej heller i manualen... :(

Så håber en af jer har et godt lille trick til at få det front panel unblocket.

På forhånd mange tak.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. august 2007 - 17:53 #1
På eget ansvar:

Nulstillingen af KiSS VR-558
, ifølge http://64.233.183.104/search?q=cache:4IrIhknG_BEJ:ww.kiss-technology.com/files/manuals/VR-558_dk.pdf+Kiss+VR-558+panel+knapper&hl=da&ct=clnk&cd=6&client=opera:

Nulstilling
Tryk på følgende knapper på fjernbetjeningen for at nulstille indstillingerne på VR-558:
“Open” (Åbn), “Clear” (Ryd), “1 “, “2”, “3”. KiSS Technology A/S forbeholder sig retten til
at ændre alle indstillinger og specifikationer uden forudgående varsel.

Manualen kan downloades her: http://ww.kiss-technology.com/files/manuals/VR-558_dk.pdf

Ovenstående links blev fundet via en søgning på Google, via følgende søgeord: Kiss VR-558 panel knapper

Jeg ved ikke hvilke indstillinger der nulstilles..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. august 2007 - 17:55 #2
Rettelse:

På eget ansvar:

Nulstillingen af KiSS VR-558, ifølge http://64.233.183.104/search?q=cache:4IrIhknG_BEJ:ww.kiss-technology.com/files/manuals/VR-558_dk.pdf+Kiss+VR-558+panel+knapper&hl=da&ct=clnk&cd=6&client=opera:

Nulstilling
Tryk på følgende knapper på fjernbetjeningen for at nulstille indstillingerne på VR-558:
"Open" (Åbn), "Clear" (Ryd), "1 ", "2", "3". KiSS Technology A/S forbeholder sig retten til
at ændre alle indstillinger og specifikationer uden forudgående varsel.
Manualen kan downloades her: http://ww.kiss-technology.com/files/manuals/VR-558_dk.pdf

Ovenstående links blev fundet via en søgning på Google, via følgende søgeord: Kiss VR-558 panel knapper

Jeg ved ikke hvilke indstillinger der nulstilles..
Avatar billede kornum Nybegynder
03. august 2007 - 17:59 #3
Det vil jeg helst være foruden.. Har nemlig indstillet en hel del og vil nødigt miste det...

Der må være en indstilling et sted eller et tryk af nogle taster i en kombination som derved låser det op...