Avatar billede stigc Nybegynder
06. august 2007 - 17:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

GUI Genereing

Nogen der kender et projekt, som automatisk (i runtime) kan genere en GUI ud fra en klasseinstans via reflection? Open source eller kommercielt. Findes det?
Avatar billede stigc Nybegynder
06. august 2007 - 17:22 #1
altså ingen kodegenerering.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. august 2007 - 18:06 #2
Indbygget DetailsView og GridView.
Avatar billede stigc Nybegynder
06. august 2007 - 18:26 #3
ok. det er rigtig nok. Jeg tænkte egentlig på mere avancerede strukturer, med relationer, mange til mange og sådan noget.

Tekstfelter, radioknapper, combobokse, lister, automatisk validering mm. Evt ud fra .net notations.
Avatar billede stigc Nybegynder
06. august 2007 - 18:27 #4
eller ud fra xml.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. august 2007 - 15:18 #5
WPF?
Avatar billede stigc Nybegynder
19. august 2007 - 18:11 #6
Nej heller ikke WPF. Men jeg fik min svar, det findes ikke. Lægger du et svar?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. august 2007 - 18:33 #7
Ingen point til mig, tak. At der ikke kommer et svar her, betyder ikke at det ikke findes.
Avatar billede stigc Nybegynder
19. august 2007 - 22:52 #8
Måske det gør, men jeg kan ikke finde det.