Avatar billede martinsand Nybegynder
09. august 2007 - 21:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor varm må/skal Core Duo 2 være/ Køling af bærebar..

Hey Eksperten..
Har lige fået ny bærebar.. Fin comp, men syntes den bliver lidt varm når jeg spiller lidt eller andet. Kørte lige 3dmark og efter lå min comp på 51grader.. Er det ikke for meget?

Så mine spørgsmål er: Hvor varm må/skal en core dou 2 være helst? Hva det normale.?

Og ville det være en fordel at køre noget køling til den at ligge under ?..

Håber i kan hjælpe..

Martin.

Comp/Konfiguration:

Intel C2 DUO 2.0 Ghz T7300 800Mhz
2Gb ram ddr 2 667/PC5300
100Gb SATA 7200Rpm
NVIDIA Geforce 8600M GT 512mb
Avatar billede martinsand Nybegynder
09. august 2007 - 21:30 #1
Det skal lige siges at nu ligge den på 47grader, ved bare at sufre lidt på nettet osv. og det er 20 siden jeg spille 10minutters cs..
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. august 2007 - 22:24 #2
Du bruger kategorien til tynde klienter - brug PC i stedet ;)
Luk her vfed at lave svar og acceptere eget svar.

Du får hurtigere hjælp ved at bruge korrekt kategori :)
Avatar billede martinsand Nybegynder
09. august 2007 - 22:28 #3
nå okay tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. august 2007 - 10:31 #4
np :)