Avatar billede steen Nybegynder
13. august 2007 - 09:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forlykke kan ikke finde første entry i array

Nedenstående funktion viker IKKE, hvis jeg fjerner Wscript.Echo linien... hvorfor ikke?

Function DoesfileExist(strContent)'Tjekker om fil eksisterer
Dim blnCheck, arrFiler, i
blnCheck = True
arrFiler = Split(strContent,",")
Set objFSO = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
  For i = 0 To Ubound(arrFiler)
  Wscript.Echo "Tjekker " & strFileDir & arrFiler(i)
  If Not objFSO.FileExists(strFileDir & arrFiler(i)) Then
    blnCheck = False
  End If
  Next
Set objFSO = Nothing
If blnCheck Then
  Write2Log "Alle nødvendige filer eksisterer"
End If
DoesfileExist = blnCheck
End Function

/Steen
Avatar billede morten_leth Nybegynder
15. august 2007 - 11:50 #1
Hmmm umiddelbart synes jeg ikke der ser noget galt ud med koden, men jeg ved jo ikke lige hvordan du kalder den funktion her...

Kunne man få dig til at sende resten af scriptet eller i hvert fald der hvor du definere strFiledir og hvor du kalder doesfileexist(fil1,fil2,fil3)
Avatar billede steen Nybegynder
15. august 2007 - 12:27 #2
Har opdaget at scriptet intet fejer... problemet var, at lige inden funktionen blev kaldt, kørte jeg en anden funktion som pakkede de filer ud som denne skulle tjekke på. Og af en eller anden grund var den første fil "låst/ikke tilgængelig". Løsningen blev, at jeg indsatte en pause mellem de 2 kald.

/Steen
Avatar billede morten_leth Nybegynder
15. august 2007 - 13:31 #3
Det var jo godt du fandt ud af det. :D