Avatar billede snakeeye Nybegynder
18. august 2007 - 03:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Password på RAR filer

Hej,

Jeg er ved at lave et program som kan checke om et password er korrekt ved udpakning af en RAR fil. Jeg har i den forbindelse hentet unrar.dll fra rarlabs.

Mit problem ligger i at jo større filen er jo længere tager det at checke om passworded er rigtigt. F.eks. en 2mb fil tager omkring ½sec og en 100mb fil tager 10 sec.

Er det muligt at checke passworded hurtigere? (jeg ved at winrar kan gøre det under 1 sec, men hvordan?)
Avatar billede prof2 Nybegynder
21. august 2007 - 10:01 #1
Er du sikker på WinRAR kan klare opgaven på 1 sec? Så hvid jeg husker, forsøger WinRAR at pakke hele filen ud, selv med forkert password. Hvis CRC checket ikke passer til sidst, spørger den dig, om det måske er et forkert password eller om filen er beskadiget.
Det taget jo alligevel tiden det taget at pakken filen ud.
Avatar billede snakeeye Nybegynder
22. august 2007 - 01:11 #2
jeg er sikker på at winrar kan klare det på 1 sec eller under, har jeg tested. Jeg har også prøvet et andet program som kan klare op til 300 passwords i sekundet, det er bare med hvordan.
Avatar billede snakeeye Nybegynder
29. september 2007 - 19:25 #3
Lukker