Avatar billede cybermike Nybegynder
20. august 2007 - 12:45 Der er 2 kommentarer

Vurdering af hostingside

Vi har lige shinet vores side op og indført et helt nyt salgssystem på vores side, adressen er:

http://www.specialhosting.dk

Vil gerne have kommentarer på design, tekster mv. men primært gerne på selve salgssystemet. Det er en live-shop  så hvis i gennemfører bestillinger så skriv venligst "(Testkøb)" efter navnet så der ikke opstår misforståelser :)

Vil gerne høre så mange meninger som muligt, derfor så mange points.
Avatar billede zurekk Nybegynder
20. august 2007 - 16:16 #1
Ud fra første øjenkast vil jeg sige brugervenligt, måske en smule for lidt info, der kunne evt. laves nogle "læs mere" knapper.

Måske lidt for tørt/lyst, altså går man fra eksperten til jeres site, ligner det overall opacity er på 70%.

Et logo kan anbefales, som det ser ud nu, uden noget der siger "specialhosting" så snart man åbner siden virker det halvt uprofessionelt, og måske lidt template-like.

Så hvis i får givet lidt mere info ved køb til folk der kan lide at læse.
Ejet logo.
Lidt mørkere farver.

Så synes jeg det er et brugervenligt og simpelt site :)
Avatar billede cybermike Nybegynder
07. oktober 2007 - 11:38 #2
Det var nu mest webshoppen vi var intresseret i ... grafikeren arbejder stadig paa logoet :)