Avatar billede seamaster Nybegynder
22. august 2007 - 11:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sende mails, kun modtage?

Et nyt problem er dukket op med min Outlook Express, jeg kan ikke sende mail men kun modtage. Der dukker den samme fejlmeddelse op hver gang jeg forsøger at sende:

Forbindelsen til serveren kunne ikke oprettes. Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'smtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 10060, Fejlnummer: 0x800CCC0E

Vh Claus
Avatar billede peet-49 Novice
22. august 2007 - 11:19 #1
TDC har skiftet nogle til asmtp.mail.dk
Avatar billede vejmand Juniormester
22. august 2007 - 11:21 #2
Nogen gange hjælper det at slette kontoen, og derefter oprette den igen.
Jeg ved godt det ikke er logisk, men det hjælper ofte.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
22. august 2007 - 11:25 #3
Hvis du skifter til asmtp.mail.dk skal du huske at sætte flueben i "Min server kræver godkendelse"

http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5701
Avatar billede seamaster Nybegynder
22. august 2007 - 11:56 #4
Tak for det, det hjalp at skifte til asmtp.mail.dk

Vh Claus
Avatar billede seamaster Nybegynder
22. august 2007 - 12:01 #5
Hov det går vist ikke så godt med at uddele de point, nu fik jeg dem selv, det var jo ikke lige meningen. Nogen der lige kan hjælpe, vil godt give både peet-49 og vejmand.

Claus
Avatar billede vejmand Juniormester
22. august 2007 - 12:09 #6
Velbekomme.  :-)
Du opretter bare et nyt spørgsmål med teksten:

Point til peet-49 og vejmand.

Ref.: http://www.eksperten.dk/spm/792842

Så sender vi begge et "Svar" du bagefter kan acceptere.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. august 2007 - 15:56 #7
Avatar billede peet-49 Novice
23. august 2007 - 08:30 #8
Jeg får næsten aldrig mail`s fra E, så det er lidt svært, at følge med.