Avatar billede oleiso Nybegynder
28. august 2007 - 09:44 Der er 12 kommentarer

Sort skærm efter dvale!

Jeg lukkede min bærbare pc ned i dvale ved at lukke skærmen ned. Da jeg åbnede for skærmen igen startede pc'en op, men skærmen forblev sort.
Nå jeg genstarter den nu, så starter den med 3 bib-toner som en advarsel og starter så ellers XP godt nok op - kan jeg høre. For skærmen er stadig helt sort!.
Hvordan afhjælper jeg dette?
28. august 2007 - 10:11 #1
... altså ikke noget som helst på skærmen - heller ikke BIOS/POST beskeder ?
Avatar billede oleiso Nybegynder
28. august 2007 - 10:40 #2
nej, intet!
28. august 2007 - 10:57 #3
... på en del bærbare er der en Fn tast(kombination) til at tænde/slukke for intern/extern skærm - kig lige efter...

Fn4 ell. Fn5 - så vidt jeg husker...
Avatar billede ur_med_persille Nybegynder
28. august 2007 - 13:09 #4
havde en gammel pc der også gjorde det med bib lydende, det skyldtes jeg havde lukket den forkert ned (den gik i hak hele tiden, så lukkede den bare på slukknappen).. det med skærmen har jeg en anden computer som også ar gjort, blev nødt til at starte den op på et tidspunkt hvor den virkede, så kan du ikk starte den op og bruge den som administrator uden fejl eller hvad det hedder.. virker for mig, at jeg trykker f8 i starten på opstarten, men ved ikk :S
Avatar billede ur_med_persille Nybegynder
28. august 2007 - 13:10 #5
*altså start computeren op på et tidligere tidspunkt hvor den virkede
28. august 2007 - 13:21 #6
<ur_med_persille>: Brugeren ka' jo ikke se NOGET som helst på skærmen!!!
Avatar billede oleiso Nybegynder
28. august 2007 - 13:30 #7
Netop, skærmen er sort hele tiden, men jeg må lige prøve tricket med funktionsknappen, når jeg kommer hjem fra arbejde.
Avatar billede papi Juniormester
28. august 2007 - 13:32 #8
kan godt lyde som om at dit stik til din skærm ikke sidder ordenligt i.. har du prøvet med en ekstern skærm?
28. august 2007 - 13:36 #9
(Pssst: Det er en bærbar)
Avatar billede oleiso Nybegynder
28. august 2007 - 13:40 #10
nemlig, det er en bærbar.
Avatar billede oleiso Nybegynder
28. august 2007 - 16:54 #11
Det virkede ikke at slå ekstern skærm fra. Den er helt død - skærmen.
28. august 2007 - 17:12 #12
Tilsyneladende -> RIP !!!