Avatar billede milnid Nybegynder
28. august 2007 - 21:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

winamp tastaturgenveje virker ikke

Hej Eksperter

Jeg bruger winamp 5.35 på en Dell inspiron 6400 maskine, og ville gerne have mulighed for at bruge genvejstasterne der er foran på den til at pause/stoppe og skifte nummer, er det muligt, og hvordan?
28. august 2007 - 22:03 #1
... virker tasterne til noget som helst ?
Tænker generelt på om der skal en slags driver til ?
Avatar billede milnid Nybegynder
29. august 2007 - 18:32 #2
jeg har ingen problemer med a bruge dem i windows media pleyer, jeg har forresten sat winamp til at være standard afspilleren, men hjælper stadig ikke
30. august 2007 - 18:39 #3
- har pt. ikke yderlige til det !
Avatar billede milnid Nybegynder
16. september 2007 - 09:23 #4
Så tror jeg bare vi lukker