Avatar billede sneakraid Nybegynder
29. august 2007 - 12:46 Der er 2 kommentarer

IE 7 plugin

Hej,

Jeg vil gerne lave et plugin til IE 7, men jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte. Har ikke kunnet finde noget decideret SDK eller anden dokumentation som beskriver hvordan jeg skal gøre.

Kan i hjælpe mig med at komme fra start?
Avatar billede everclear Praktikant
29. august 2007 - 14:04 #1
Avatar billede sneakraid Nybegynder
18. oktober 2007 - 22:58 #2
Hm, det blev lidt et sendt svar fra mig, men det var ikke helt det jeg ledte efter. Kan godt være det slet ikke kan lade sig gøre, men jeg kunne godt tænke mig at der var et eller andet interface man f.eks. skulle følge for at skrive et plugin til IE7, men jeg har ikke selv været i stand til at finde noget, ikke udover noget c++.