Avatar billede l34rn Nybegynder
31. august 2007 - 17:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

En som kan hjælpe med mail formular?

Hej

Jeg vil høre om her er en venlig sjæl som kan/vil hjælpe mig med at få lavet en mail formular, på følgende side:

www.ecmembersclub.dk/test/

Det eneste den skal kunne er at sende navn og tlf nr videre til en email.

mvh
- michael
Avatar billede hoeks Nybegynder
31. august 2007 - 19:02 #1
hmm... 300kr så fixer jeg det for dig iaften.
Avatar billede styrk Nybegynder
31. august 2007 - 21:21 #2
søg på google efter et script :-)
Avatar billede zurekk Nybegynder
01. september 2007 - 16:17 #3
Hvordan kan du kræve 300,- for det hoeks =/?

Skriv i opgave tråden, der kan du sikkert få det lavet i løbet af en time eller to :)
Avatar billede zynzz Praktikant
01. september 2007 - 16:27 #4
Smid din mail, så skal jeg lave den for dig...
Avatar billede wolstrup Nybegynder
02. september 2007 - 00:08 #5
Her er et par stykker, måske noget du kan bruge.. http://www.phpshark.dk/?p=category&id=3
Avatar billede olebole Juniormester
02. september 2007 - 00:16 #6
<ole>

zurekk >> Nej, det kan du da have fuldstændig ret i!

300 kr. for et job for et professionelt firma, der ser sig selv som hovedstadens "mest fremtrædende partyarrangører" - og som er i gang med at skabe en eksklusiv klub - det lyder komplet lamt!

Et par tusinde havde nok været langt mere realistisk  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede l34rn Nybegynder
03. september 2007 - 18:14 #7
zynzz -

min msn: michael.luong@hotmail.com
Avatar billede zynzz Praktikant
03. september 2007 - 21:29 #8
Jamen her har du et svar :)
Avatar billede l34rn Nybegynder
03. september 2007 - 21:29 #9
Mange tak for hjælpen =)
Avatar billede hoeks Nybegynder
12. november 2007 - 19:46 #10
Ole: Det er jo ikke firmaet jeg laver opgaven for der skal "bestemme" prisen?

Så om De var Microsoft eller Hr.Jensens lokale potteri hjemmeside er ligemeget. JEg skal ikke leve af dette og 300 virkede som en fair pris for noget jeg kan lave på under en time?