Avatar billede futurefreak Nybegynder
04. september 2007 - 19:36 Der er 7 kommentarer

Hvis jeg gerne vil lave et Flash diasshow. Med hvad gøres dette?

Hej E.

Hvis jeg gerne vil lave et flash diasshow som I ser her på www.torben.dk, hvilket program skal jeg så bruge?

Gerne et nemt program, hvor man vælger de billeder som skal bruges og som så selv genere en flash film.

Evt. så filen kun tager de billeder fra en given mappe.
Evt. så man måske også kan sætte seperate url på de enkelte billeder.

Findes sådan et?

Håber I kan svare.

Og gerne en velbegundet svar med visnong om hvordan det gøres.
Et svar ala: "Adobe Flash kan gøre det for dig" kan jeg ikke burge til noget.
Dels er Adobe Flash ikke til at købe for en privat person. Dels er det et program som er utrolig kompliceret.

Derfor leder jeg efter et svar som ligner dette:

<i>
Køb XXXXX til XX$. Der skal du bare vælge den mappe hvor dine billeder er i, klikker på hvilke type/opsætning (f.eks. hastighed af visning mm.) og klik på udfør.
Vil du sætte URL ind på hver billede, skal du gøre sådan og sådan.
Nemt og hurtigt.
</i>
Avatar billede futurefreak Nybegynder
04. september 2007 - 19:36 #1
korrekt henvisnings link: http://www.butik-torben.dk/
Avatar billede andersbro Nybegynder
04. september 2007 - 21:03 #2
Prøv http://slideshowpro.net/  -  det kan en masse og har grundig vejledning til brug.
25$
Avatar billede kragekjaer Praktikant
05. september 2007 - 02:12 #3
eller www.kragekjaer.dk/fotoalbum  - gratis
Avatar billede futurefreak Nybegynder
06. september 2007 - 21:11 #4
andersbro >>

Tak for linket. Ved du om programmet kan lave en simpel flash diasgrafik ligesom på http://www.butik-torben.dk/
Avatar billede futurefreak Nybegynder
06. september 2007 - 21:13 #5
kragekjær >>
Tak for linket, men det er ikke et fotoslideshow som sådan jeg leder efter.
Noget lign. dette her http://www.butik-torben.dk/
Avatar billede andersbro Nybegynder
07. september 2007 - 10:15 #6
Nej, desværre, har ikke prøvet det selv.
Avatar billede futurefreak Nybegynder
29. december 2007 - 22:58 #7
Har ikke fundet løsningen ....
Jeg vil gerne lukke spm., så hvis nogen kunne besvare - så lukker jeg.