Avatar billede salanti Nybegynder
05. september 2007 - 20:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Virker en hybrid harddisk under windows XP

Jeg er ved at konfigurere mig en ny computer, og vil selvfølgelig gerne have en hybridharddisk i den, men af frygt for at mine specifikke programmer ikke kan vil virke under Vista så vil jeg have den med XP. Jeg så i tvivl om om hybridharddisk KUN virker under vista? Gerne et link, tak. Jeg har førsøgt at kigge men har kun fundet nogle "måske" svar.
tak
Avatar billede off-line Nybegynder
05. september 2007 - 21:13 #1
Den er vist kun til Vista.
Citat herfra:http://newz.dk/samsung-snart-klar-med-hybrid-harddisk
En hybrid harddisk, er en normal harddisk hvor der er tilføjet en writeback-cache af flash-RAM. Sammen med Microsofts ReadyDrive teknologi i Windows Vista, vil dette hjælpe med til at give hurtigere boot tider og færre antal skrivninger til selve disken.
Avatar billede salanti Nybegynder
07. september 2007 - 17:02 #2
tak. læg gerne et svar
Avatar billede off-line Nybegynder
07. september 2007 - 18:01 #3
Selv tak!
Avatar billede off-line Nybegynder
14. september 2007 - 01:33 #4
Husk at lukke dit spørgsmål.