Avatar billede hells Nybegynder
07. september 2007 - 19:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

GCC og Windows-programmering

Dette er en lille ting. Jeg har tidligere lavet et par programmer i Dev-C++, men bruger nu MinGW i stedet, altså notepad og kommandoprompt. Så da jeg for lidt siden gik ind i stifinder for at åbne det Windows-program, jeg har lavet, åbnede den kommandoprompten bagved programmet.

Hvad undgår jeg lige det? Jeg går ud fra, at det er en ekstra option i kommandoprompten, der skal bruges.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. september 2007 - 20:11 #1
Du skal builde programmet som windows app og ikke som console app.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. september 2007 - 20:13 #2
gcc -mwindows ...
Avatar billede hells Nybegynder
07. september 2007 - 20:49 #3
Yes, det var lige det. Jeg takker.

Læg et svar, Arne.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. september 2007 - 20:55 #4
svar