Avatar billede lakse Nybegynder
12. september 2007 - 09:50 Der er 1 kommentar

Cisco 851 Trådløs problem

Hej experter

Jeg mangler en Cisco expert som kan hjælpe mig med at konfigurere vores nye broadband wireless router Cisco 851.
Jeg har fået den til at virke som DHCP server og primær router istedet for TDC´s router, og det virker fint. Jeg kan bare ikke finde ud af at konfigurere den så den trådløse forbindelse virker. Yderlig kan jeg se den kan bruges som VPN server. Måske kunne vi også løse dette med det samme da vi gerne skulle bruge en VPN forbindelse ind til serveren hvor vores filer ligger.
Hvis ikke det kan løses med hjælp herfra kan vi også godt finde på en betalingsløsning såfremt der er en Cisco guro i nærheden af Vejle.

Håber på hjælp:=)
Avatar billede lakse Nybegynder
04. august 2008 - 10:42 #1
lukker