Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
26. september 2007 - 12:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Aktivere job liste (task manager) efter RVHOST.exe virus

Jeg er i den knibe at jeg har haft RVHOST.EXE virussen, selv om jeg har det nyeste og opdateret Mcafee antivirus.

Men, jeg har så downloadet det gratis AVG - som fjernede den. (skifter til avg snart da det ikke kan passe at et gratis program er bedre end et betalt)

Men, jeg kan ikke finde ud af at gen aktivere min jobliste / task manager.

Jeg har fundet denne side: http://www.askmehelpdesk.com/advice/t-71164.html
Men den hjælper kun windows brugere med engelsk sproget windows XP.
Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
26. september 2007 - 12:37 #1
Jeg kan ligeledes heller ikke redigere i registrerings databasen.
Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
26. september 2007 - 12:42 #2
Jeg fik endelig afprøvet alle tingene på overstående link, og det ser ud til det hele virker nu.