Avatar billede keblovszki Nybegynder
08. juni 2001 - 19:01 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Kan jeg se TV på min computer skærm?

Hej...
Jeg har en SONY GDM-F400T9 19\" monitor.
Bag på skærmen er der 5 BNC stik:
1 - R (RED)
2 - G (GREEN)
3 - B (BLUE)
4 - HD
5 - VD

Kan jeg på en eller anden måde, med et eller andet stik (eller box) komme til at se TV på min skærm?

- Morten Keblovszki
Avatar billede liquidass Nybegynder
08. juni 2001 - 19:16 #1
Sikkert ikke da den computer kører på digitalt signal og dit TV kører på analogt ( er ikke sikker)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
08. juni 2001 - 19:20 #2
Min kærestes storebror kan, spørger ham ad og vender tilbage.
Avatar billede bugdk Nybegynder
08. juni 2001 - 20:04 #3
du skal have en tv kort til computer!!

som koster ca 400 til 700 kr

mvh bugdk
Avatar billede msmows Nybegynder
08. juni 2001 - 20:11 #4
Det kræver en tuner (el.vcr) der kan levere rgb med separat sync. Har du det er der ingen problemer, men det er lidet tænkeligt du har det.
Avatar billede msmows Nybegynder
08. juni 2001 - 20:12 #5
eller som bugdk siger, og det er en god løsning.
Avatar billede _-webcrawler-_ Nybegynder
09. juni 2001 - 19:19 #6
Hey keblovszki!

Jeg ser to muligheder. En er at købe et TV-kort, jeg har selv et fra Pinnacle Systems, der virker fortrineligt! Du kan både se TV og koble andre enheder til via video-indgangen. på http://www.edbpriser.dk/ kan du finde de billigste priser her i DK, der er bla. også kort fra Pinnacle Systems. Den anden mulighed var hvis du havde en video-indgang på dit grafikkort, du kunne da koble en video til, og du kan derved bruge den tuner.
- ved ikke om det var nogen hjælp, men held og lykke!

- Webcrawler