Avatar billede janomel Nybegynder
16. oktober 2007 - 08:41 Der er 1 løsning

Mål på ens billeder

Hej

Skulle i have kendskab til nogle programmer, der vil kunne gøre mig i stand til at måle på mine billeder eller sågar kunne trække en model eller objekter ud af billedet.

Jeg vil bruge det i forbindelse med bygninger, landskab etc.

Jeg har kigget på photomodeler www.photomodeler.com og det ser ganske ok ud.

Men skulle i evt kende til andre. Jeg har søgt en del. Men kan ikke rigtig få fundet så meget andet end photomodeler. Men så engang en artikel på PCworld med et program hvor man kunne måle på ens billeder og nu kan jeg ikke finde det.
Avatar billede janomel Nybegynder
15. november 2007 - 08:03 #1
Fandt ikke rigtig ud af noget andet