Avatar billede kennethbon.dk Nybegynder
17. oktober 2007 - 08:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ikoner vises forkert

Jeg bruger Windows XP SP2. Efter at have spillet et ældre spil, hvor opløsningen skulle ændres, så kom jeg tilbage på mit skrivebord, og så er alle mine ikoner erstattet af gamle DOS-agtige windowsikoner og 'default' billedikoner. Selve genvejene virker fint nok, men det er træls, at alle ens ikoner er ens og ikke tilhører det program, de blev oprettet udfra.

Nogen der ved, om man kan få sine rigtige ikoner tilbage uden at oprette det hele på ny?
Avatar billede Jensen DK Novice
17. oktober 2007 - 09:03 #1
Muligvis højre klik på skrivebord et tomt sted ned i egenskaber klik på udsende
under det store firkantede billed skal der stå Windows XP layout.
Avatar billede kennethbon.dk Nybegynder
17. oktober 2007 - 09:07 #2
Nej desværre :(
Avatar billede vejmand Juniormester
17. oktober 2007 - 09:28 #3
Du kan lave en systemgendannelse.
Du mıster programmer og opdaterınger ınstalleret efter den dato du vaelger, men ıkke dokumenter, fotos og lıgn.

Start -> Alle programmer -> Tilbehör -> Systemvaerktöjer -> Systemgendannelse -> Fölg guiden, og vaelg en dato fra för problemet opstod.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. oktober 2007 - 09:29 #4
Du kan lave en systemgendannelse.
Du mister programmer og opdateringer installeret efter den dato du vaelger, men ikke dokumenter, fotos og lign.
Avatar billede kennethbon.dk Nybegynder
17. oktober 2007 - 09:39 #5
Takker - hvis du svarer får du point.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. oktober 2007 - 19:45 #6
Velbekomme, svar kommer her.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
10. januar 2008 - 03:11 #7
Kan spørgsmålet lukkes?  :-)