Avatar billede canzer Nybegynder
24. oktober 2007 - 22:15 Der er 6 kommentarer

Hjælp til driver/program til smartcard

Hej Alle

Jeg har fået en smartcard reader til parralel port af en kammerat sammen med et gammelt "pirat" kort som han brugte for 5 år siden.. - Jeg forsøger nu at se om jeg kan få kontakt med systemet men det lykkedes ikke rigtig.

Jeg kan se på readeren står der "IIT Cannon" og et nummer der hedder "91337000". Ud over det så er der en label hvor der står: "Software, manualer og retursedler hentes på www.keycard.dk under menuen "links""

- nu er det så bare sådan at den her "keycard.dk" ikke virker længere :(

Nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede klavil Seniormester
25. oktober 2007 - 19:43 #1
Avatar billede klavil Seniormester
25. oktober 2007 - 19:44 #2
Avatar billede canzer Nybegynder
26. oktober 2007 - 10:25 #3
Hej

Tak for svaret, det er dog ikke helt det første jeg leder efter - det er jo "bare" til memory cards som sådan. Det jeg har brug for er til de smartcards der fx bruges i paraboler og vel også nogle computere der bruger den slags til at låse med...

Jeg tror jeg ender med at opgive projektet - eller forsøge at få fat i en kortlæser hvor jeg drivers med på en eller anden måde :)
Avatar billede canzer Nybegynder
26. oktober 2007 - 10:25 #4
Hvis altså ikke andre kan hjælpe - måske nogen engang har gjort sig på www.keycard.dk
Avatar billede klavil Seniormester
26. oktober 2007 - 17:24 #5
nu er jeg med. jeg har stadigvæk mine kortlæsere og et program. desværre ligger det på et floppydrev. Det hed noget med multi 4, men har søgt på google og kan ikke finde noget
Avatar billede klavil Seniormester
11. september 2010 - 10:26 #6
husk at lukke dit spørgsmål