Avatar billede ffanno Nybegynder
01. november 2007 - 01:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Disable Port Scan and DOS protection

Heysa. jeg har et problem med min firewall, den blokker nogle af mine online spil.

er der en måde jeg kan Disable Port Scan and DOS protection?
har læst jeg skal gøre det igennem Wan setup. Men hvordan finder jeg den ?
Avatar billede ffanno Nybegynder
01. november 2007 - 01:47 #1
Jeg har også et andet spørgsmål.. Jeg har et modem/router i samme box, hvis jeg skal skife den gamle router/modem ud, er det noget jeg kan gøre selv.. eller skal jeg tage kontakt med mit internet selvskap?
Avatar billede comeasyouare Nybegynder
01. november 2007 - 08:37 #2
Hvem er din internet udbyder?
Avatar billede ffanno Nybegynder
01. november 2007 - 14:54 #3
Telenor Jeg bor i norge.
Avatar billede ffanno Nybegynder
12. november 2007 - 23:12 #4
...