Avatar billede zybe Nybegynder
05. november 2007 - 14:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Definere inputtext variabel

Jeg er ved at lave en formular i flash.

Jeg har et movieclip med et inputtext med et var navn som f.eks. er "Phone"

Når jeg poster prøver jeg at trace dette, har prøvet "trace (Phone);" men bliver returneret som undefined.

Hvis jeg bare har input feltet direkte på hovedscenen kan jeg fint trace, men så snart det er i et movieclip virker det ikke.

Nogen der kan hjælpe??

Tak
Avatar billede mat Nybegynder
05. november 2007 - 14:17 #1
Du skal give dit movieclip et instancenavn og gå igennem det. Og lad være med at bruge "var" feltet til tekstfelter, giv det istedet et instancenavn. Så tracer du:

trace(movieclip_instance_navn.tekstfelt_instance_navn.text);

mvh mat
Avatar billede zybe Nybegynder
05. november 2007 - 14:29 #2
det virker også fint når jeg skal trace, men hvad når jeg skal poste det til siden som skal sende indholdet?

Jeg brugte før: loadVariablesNum("InsAnswerFromWeb.aspx", 0, "POST");

Hvordan får jeg indholdet med over der?

Tak
Avatar billede mat Nybegynder
05. november 2007 - 15:55 #3
Slå op i hjælpen under LoadVars (ActionScript 2.0) og brug den fremgangsmåde istedet for loadVariablesNum.

mvh mat
Avatar billede mat Nybegynder
05. november 2007 - 15:56 #4
Eller søg på det herinde, der er mange besvarede spørgsmål vedrørende LoadVars.
Avatar billede zybe Nybegynder
06. november 2007 - 10:19 #5
Super... har fundet en løsning på det nu.

Laver du ikke lige et svar..
Avatar billede mat Nybegynder
06. november 2007 - 10:45 #6
aight