Avatar billede faedros Nybegynder
05. november 2007 - 16:01 Der er 5 kommentarer

Hvordan nedgraderer jeg .Net 2.0 frameworket?

Jeg har i et anfald af letsind installeret VS2008b2, og med den fik jeg installeret .Net 2.0 framework build 1378. Til mit almindelige udviklingsarbejde bruger jeg build 832. De to builds er ikke kompatible, så derfor vil jeg gerne af med 1378 og nedgradere til 832. Spørgsmålet er, hvordan kan jeg det?

Jeg har afinstalleret VS2008 - den tog bare ikke frameworket med sig, da den gik.
Jeg har prøvet at gen-installere et tidligere build af .Net 2.0 frameworket - det fejlede
Jeg har prøvet af reparere min VS2005 installation - tog lang tid, men var succesfuldt - selvfølgelig undtagen hvad angår frameworket
Jeg har prøvet at afinstallere 2.0 frameworket i Add/Remove programs - fejler.

Suk. Har nogen en ide?
Avatar billede flyhigh Nybegynder
05. november 2007 - 16:18 #1
du kan prøve at kigge lidt på disse:

http://blogs.msdn.com/astebner/archive/2006/05/30/611355.aspx

http://support.microsoft.com/kb/908077
lig mærke til specielt vedr. manuel remove delen i dette link
men inden det så prøve lige hurtig at registrere og unregistrere fra punktet vedr. installing, kan være du kan spare tid hvis det er nok at genregistrere dem.

håber du får løst dit problem
/maxweb.dk
Avatar billede faedros Nybegynder
07. november 2007 - 16:15 #2
Det var et super tool på bloggen, du linker til. Klarede ærterne på 10 minutter. Alle tiders - tak for hjælpen.

Hvis du poster et svar, kan jeg give dig point for det :)

/Faedros
Avatar billede flyhigh Nybegynder
09. november 2007 - 08:28 #3
det jeg glad for at høre
fortsat god dag.
Avatar billede faedros Nybegynder
09. november 2007 - 09:57 #4
Tak for hjælpen.
Avatar billede flyhigh Nybegynder
12. november 2007 - 07:35 #5
Det var så lidt