Avatar billede hagelund Praktikant
07. november 2007 - 21:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Simpel hjemmeside med password

Hej

Kan I anbefale en simpel hjemmeside a la http://www.123hjemmeside.dk med passwordbeskyttelse af sider?

Formål: Familiebilleder, som ikke alle og enhver må se.

Behovet er:
- et ultrasimpelt "CMS"-system som på 123hjemmeside.dk
- lav pris
- OK med plads (500 mb)
- passwordbeskyttelse uden programmering (der skal ikke være noget .htaccess etc. Bare et hak i en checkbox eller noget tilsvarende simpelt)

Jeg kan finde masser af udbydere som 123hjemmeside.dk, men ingen med passwordbeskyttelse uden programmering.

Nogen, der kan hjælpe?
Avatar billede darkwader Juniormester
08. november 2007 - 17:23 #1
Mig bekendt findes ikke nogen udbyder med de krav du stiller. Meen verden går ikke under aligevel :-)

Du bygger din hjemmeside. Laver et "hjørne" hvor der skal password beskyttelse på.
Den kode/teknik finder du på http://hjemmesideskolen.dk/scripts/pass.asp
Det er rimeligt let at gå til og rette til. Der kan du også finden en funktionel gæstebog. Husk din ubyder skal supportere asp.

Driller det for meget er du vekommen til at vende tilbage.
Avatar billede hagelund Praktikant
08. november 2007 - 20:18 #2
Fint nok - så er det ikke mig, der ikke har ledt ordentligt :-)

Desværre bliver det for svært med selv .htaccess. Hvis der skal PHP-, ASP- eller andre scripts - eller hvis man skal til at være opmærksom på serverteknologi... så går det ikke Det er til en IKKE it-kyndig, som jeg helst gerne vil slippe for at supportere hver gang der skal ændres noget :-)

Tak for hjælpen!