Avatar billede mkiii Nybegynder
11. november 2007 - 19:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemmer med Outlook Web Access under vista

Hej på min ny pc med vista kan jeg ikke benytte firmaet webmail (Outlook web access) kan sagtens logge ind og modtage mails osv. men i teksten feltet hvis jeg skal svarer eller oprette en ny er der bare et rødt kryds.

På forhånd tak

Anders
Avatar billede word-hajen Nybegynder
11. november 2007 - 21:30 #1
Det problem har jeg også haft. Det viste sig, at min arbejdsplads skulle "fikse" serveren, førend jeg kunne sende mails. Hvad de præcis "fiksede", ved jeg ikke, men prøv at se http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/911829/
Avatar billede mkiii Nybegynder
12. november 2007 - 16:28 #2
okay det vil sige det er ikke noget med min pc ?
det ser sådan her ud (får ikke nogen fejl meddelelse)

http://img263.imageshack.us/my.php?image=webmailgk9.jpg
Avatar billede word-hajen Nybegynder
12. november 2007 - 18:37 #3
Nu skal jeg jo ikke kunne sige, om der er noget galt med din pc ;-) Men umiddelbart nej. Min OWA så ud præcis som din, når jeg ville besvare en mail.
Avatar billede mkiii Nybegynder
18. august 2010 - 17:37 #4
lukket