Avatar billede agersten Nybegynder
15. november 2007 - 18:10 Der er 1 løsning

Java aplet virker ikke i frontpage

Hej Eksperter,

jeg har egentlig postet dette spørgsmål tidligere i dag, og fik så at vide jeg nok skulle have en frontpage udvidelse på mit webhotel - det har jeg fået, men det virker stadig ikke.
man kan se det her http://www.julie-agersten.dk/Fieldstone-Stud.htm

er der nogen, der evt har en ligeså enkel kode, jeg kan bruge i stedet? eller aller bedst: få denne til at fungere ;)

jeg er lidt en klovn til alt det med koder, så det skal nok bøjes ;)

hilsen Julie
Avatar billede agersten Nybegynder
17. november 2007 - 13:29 #1
lukker denne