Avatar billede zeth Nybegynder
15. november 2007 - 19:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dansk tastatur til Thinkpad T61

Hej alle.

Ved i om det er muligt at finde et dansk tastatur til en Thinkpad T61? Jeg har en thinkpad nu, men med engelsk tastatur.. Har fundet et par stykker paa nettet, men er ikke sikker paa om man kan skifte det selv?
Avatar billede tonygk Nybegynder
16. november 2007 - 09:51 #1
Det er meget nemt. Bag på din bærbar er der flere skruer. Ved siden af nogle af dem er der et lille billede af tastatur. du skal bare fjerne de skruer. Derefter åbner du du skærmen helt og forsigtigt løsner tastaturet. Der er en tynd og bred (ca. 3 cm.) kabel under tastatur som skal løsnes fra bundkortet. Du montere det nye tastatur på samme måde iden omvendte rækkefølge.
Avatar billede zeth Nybegynder
19. november 2007 - 16:06 #2
Tak.. kender du nogle gode/billige steder at købe? Eller kan man gøre det direkte ved Lenovo?
Avatar billede tonygk Nybegynder
20. november 2007 - 07:57 #3
Jeg kender et par butikker som nogle gange handler vi. computer sotre http://www.computerstore.dk/ og midtdata (billigst) http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?goto=forside&mainfunc=link
Du skal ringe til dem, da det ikke er en standard vare.
Avatar billede zeth Nybegynder
20. november 2007 - 17:45 #4
Ok, tak for svaret!