Avatar billede agersten Nybegynder
17. november 2007 - 13:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

tilføje video til hjemmeside i frontpage

Hej Eksperter,

jeg har en hjemmeside med nogle heste, og jeg vil gerne have tilføjet en video til én af dem. Det skal bare være sådan, at brugeren downloader videoen, da jeg vil have, den skal vises i bedst mulig kvalitet, men hvordan gør jeg det?

tak for hjælpen

hilsen Julie
Avatar billede gurly Praktikant
17. november 2007 - 14:30 #1
så laver du bare et almindeligt link hvor adressen er direkte til video filen, og så skriver du en lille tekst til folk om at de skal højreklikke på linket og vælge "gem destination som"
Avatar billede agersten Nybegynder
17. november 2007 - 15:04 #2
ej hvor smart, tak!! bare lav et svar
Avatar billede gurly Praktikant
18. november 2007 - 22:23 #3
:-)