Avatar billede wolffjan Praktikant
18. november 2007 - 17:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skærm låser ved WOW opstart og under spil

Har i snart 14 dage haft det problem, at spillet låser under spil, eller at skærmen låser allerede mens jeg skriver brugernavn og/eller adgangskode.

Hverken mus, tastatur, escape eller crtl+alt+delete virker - skal genstarte hver gang.

Nu har jeg så genloadet nyeste patch fra boomtown, og altså reinstalleret den. Men uden forskel - Kan nu heller ikke komme til at acceptere nye patch under accept/decline. Alt andet fungerer på pc'en - exvis word, mediaplayer og Call Of Duty... HJÆLP
Avatar billede wolffjan Praktikant
18. november 2007 - 17:29 #1
Man er velkommen til at flytte denne tråd til bedre kategori - ved ikke hvor den passer bedst, hvis overhovedet her på Eksperten
Avatar billede wolffjan Praktikant
06. december 2007 - 12:22 #2
kkkkkkkkkk