Avatar billede wenneberg Nybegynder
23. november 2007 - 11:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Xbox trådløst?

Jeg har en gammel xbox (IKKE 360, men den gamle) som fungerer som media center hos os. Men jeg er godt træt af kabler hele tiden og jeg har hørt at man kan bruge en netværk access point til at sætte i netværksindgangen på xboxen og derved gøre den trådløs.

Jeg har en trådløs router så det skulle ikke være noget problem, hvis man ellers kan.

MEN hvad skal jeg købe og sætte i? og er det noget der er til at finde ud af? eller?

Nogen der har erfaring med access points?

Nogen som kender nogle gode og helst ikke for dyre løsninger eller svære løsninger?

Håber nogen kan og vil hjælpe

Tak :)
Avatar billede hmann Nybegynder
23. november 2007 - 13:00 #1
Jeg har lige præcis det setup du beskriver og det virker helt upåklageligt med at høre musik, se video osv der ligger på min stationære computer et andet sted i lejligheden.

Du skal have fat i en wireless bridge.

Jeg købte selv denne: http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=45826

Det er meget let at gå til... Du forbinder ganske rigtigt kablet til xbox'ens netværksstik og så har du gjort din xbox wireless.

Bare spørg hvis der er noget specifikt du vil vide..
Avatar billede walkie84 Nybegynder
11. februar 2008 - 23:44 #2
hmann, kontakt mig venligst. larsen84@gmail.com
ang. http://www.eksperten.dk/spm/463054
Avatar billede hmann Nybegynder
12. februar 2008 - 09:52 #3
walkie84>
kan du ikke bare oprette et spørgsmål her på eksperten og smide link dertil?
Kan ikke love jeg har tid, men vil se på det.. kan se at det spørgsmål du linker til er præcis 4 år gammelt :o)