Avatar billede birgittejensen Nybegynder
27. november 2007 - 09:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trådløst på et kablet netværk?

Hej,

Jeg har i dag et almindeligt kablet netværk, hvor vi har to computere på nettet igennem en hub.
Jeg vil gerne have mulighed for at kunne gå trådløst på nettet med min bærbare også. Findes der en dims, som jeg "bare" kan putte ind i min hub, og så fungerer det, eller skal jeg hen og have fat i en trådløs router og en masse andre ting? Det er ikke specielt tit, jeg har brug for at kunne komme trådløst på nettet, men ind i mellem vil det være dejligt, så det skal bare være en simpel og billig løsning.
På forhånd tak!
Avatar billede silvershadow Nybegynder
27. november 2007 - 10:01 #1
Du skal bruge et trådløst Access Point. Det fås i mange fabrikater og til flere forskellige priser. For eks. Zyxel ZyairG-270S, som er et Access point uden for mange dikkedarer.
se eventuelt her http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=401664
Nemt at sætte op, og opfylder dit behov.
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
27. november 2007 - 11:18 #2
Dejligt :o) Det ser jo ganske nemt ud. Tusind tak!

Mangler lige et svar :o)
Avatar billede silvershadow Nybegynder
27. november 2007 - 13:35 #3
Selv tak.
Kom tilbage her, hvis du får problemer med opsætningen ;)
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
27. november 2007 - 19:06 #4
Skal jeg gøre - tak :o)