Avatar billede dillermand Nybegynder
28. november 2007 - 08:58 Der er 2 kommentarer

Billeder forsvinder når jeg skal rette i Illustrtor

Jeg har et problem med at når jeg retter brochurer på mit arbejde så er billederne der ikke længere. Er der en måde man kan låse billederne fast i filen?
Avatar billede dillermand Nybegynder
28. november 2007 - 08:58 #1
Det er når jeg retter dem i pdf-format
Avatar billede prodic Mester
28. november 2007 - 17:26 #2
Tænker du på Edit Objects-metoden?
Der kan vektor- og pixel-elementer nemlig åbnes hver for sig, hvilket måske resulterer i at du ikke får billederne med over hvis de ikke er markerede.