Avatar billede maniacdog Nybegynder
28. november 2007 - 10:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MCE 2005 - Drivere til Mediecenter

Hejsa

Jeg går og har lidt småproblemer med mit mediecenter derhjemme. Det består af bl.a. et Geforce FX5500 AGP kort og så Windows XP Media Center Edition 2005.

Jeg kan sagtens få den til at gå i standby (S3 mode), dvs. den slukker for blæsere, diske osv.
Ofte kan jeg vække den 3 gange hvorefter jeg bare ikke kan vække den. Den står med sort skærm på og en lille _ der blinker øverst i venstre hjørne.

Så vidt jeg husker bruger jeg nvidia drivere version 81.98 og jeg har det lidt mistænkt for at være driverne på en eller anden måde. Jeg har dog prøvet med den seneste nye fra www.nvidia.com,

Er der nogen der har nogle mulige foreslag, enten registry hacks, andre drivere i VED virker til Nvidia eller lign?

Det er lidt øv at den virker nogle gange men ikke alle gange, for så havde man måske lidt mere konkret og kunne fejlsøge på... og i øvrigt død træls at den ikke altid bare vil starte... :o)
Avatar billede Jensen DK Novice
28. november 2007 - 13:48 #1
Prøv med en chkdsk /f/r klik start denne komputer H klik på C drevet vælg egenskaber, derefter funktioner,så undersøg nu, flueben i de 2 firkanter tryk start, klik ja og ok genstart og rør ingen ting før den er færdig, kan tage 1/2 time.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
18. juni 2008 - 10:46 #2
Afslutter spørgsmål. Jeg har ikke fundet en løsning til problemetet... :o/