Avatar billede innercitydk Nybegynder
03. december 2007 - 13:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WYSIWYG timeout

Hej Eksperter.

Jeg har et ret irriterende problem på mit site. Jeg har implementeret en editor til at redigere html. Problemet er at når man redigerer en side kan det tage rigtig lang tid, og har man været i gang i f.eks 30 minutter får man følgende fejl når man trykker på gem:

HttpException (0x80004005): Unable to validate data.

Nogen der har prøvet noget lignende og kender en løsning?
Avatar billede mrbonus Novice
03. december 2007 - 15:26 #1
i din "web.config" fil, kan du forøge din session timeout

        <sessionState
            mode="InProc"
            stateConnectionString="tcpip=127.0.0.1:42424"
            sqlConnectionString="data source=127.0.0.1;Trusted_Connection=yes"
            cookieless="true"
            timeout="360"/>

den står normalt til 20 minutter, og så vil din session forsvinde automatiskt.

Derudover, hvis dit kald tager lang tid, kan du også få genereret en fejl
dette kan du indstille med dette tag.

    <httpRuntime
        maxRequestLength="2048"
        executionTimeout="1800"
      />

Jeg kunne dog forestille mig at det er din session der ryger, ud fra din beskrivelse af problemet.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
03. december 2007 - 17:54 #2
Lige præcis.. Det var min session timeout den var gal med. Forvirrede bare at den skrev viewstate mac validation error.

Smid et svar!
Avatar billede mrbonus Novice
03. december 2007 - 18:03 #3
Svar :)