Avatar billede superraider Nybegynder
03. december 2007 - 23:37 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Links til webhost sælgere

Point for nogle gode refferencer.

Jeg er på udkig efter nogle webhost udbydere, der tilbyder
.net 3.5
MS SQL Database
LINQ

Smid gerne hvis nogen har en host der sælger dette
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. december 2007 - 23:48 #1
wannafind.dk needhost.dk - jeg garanterer ikke kvaliteten
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. december 2007 - 23:56 #2
Hmm - wannafind burde tilbyde 3.5 - jeg mener at have hørt det. Men jeg kan ikke umiddelbart læse mig til det...
Avatar billede superraider Nybegynder
03. december 2007 - 23:58 #3
Tak, dog ikke med det stillede krav i spørgsmålet, .net 3.5 MS SQL DATABASE and LINQ
Avatar billede guidmaster Nybegynder
04. december 2007 - 08:36 #4
Avatar billede superraider Nybegynder
04. december 2007 - 17:33 #5
Det sidste kommer nok tættest på, men det er utrolig lidt plads man får for 99kr om måneden.

flere links er velkommen, skal måske uden for de danske grænser for at finde noget ordentlig
Avatar billede srofhest Nybegynder
05. december 2007 - 23:38 #6
Jeg bruger selv http://www.unoeuro.com/order.php og bruger MySQL.
God billig host.
Avatar billede saudoo Nybegynder
06. december 2007 - 00:50 #7
http://www.discountasp.net/

Har alt det du søger. Hvis du altså vil gå udenlandsk. :)
Avatar billede superraider Nybegynder
07. december 2007 - 01:58 #8
Fandt dette.
http://www.appliedi.net/shared-hosting/servers_vs1.asp

Det så meget fornuftigt ud.

Men lade den stå åben lidt endnu hvis der skulle være nogen der finder nogle andre gode links, evt effaringer fra en host er også velkommen.
Avatar billede srofhest Nybegynder
11. december 2007 - 11:11 #9
Jeg synes nu ogsaa at www.softsyshosting.com ser meget fornuftig ud.

Sidder og overvejer at skifte til dem.
Avatar billede alstrup Nybegynder
11. december 2007 - 22:11 #10
http://www.needhost.dk

Jeg må bare desværre sige at jeg ikke er imponeret over deres hjælp når der er noget der ikke virker.
Jeg har haft en support sag kørende med dem i mere end én måned nu, hvor MSSQL databasen pludselig og uden varsel stopper med at logge mig ind. De er efterhånden nået til den konklusion at det må være noget i min kode der heletiden kommer til at ændre password til MSSQL.?.?.?.?. siden er installeret med DNN så måske er det ikke lige det alligevel. Men ihvertfalt tilbyder de det du søger.
Dog skal man ikke regne med den store oppetid.. Min er ihvertfald under 60% set siden 1/10-07
Avatar billede superraider Nybegynder
11. december 2007 - 22:26 #11
Alle der vil have point ka bare smide et svar
Avatar billede saudoo Nybegynder
11. december 2007 - 22:51 #12
Jeg er netop skiftet fra NeedHost.dk til discountasp.net.. Men det var både det med support, omkring 90-95% oppetid og så at mine webapplikationer pludseligt efter 30 sekunders brug begyndte at tabe deres sessions.. :S Noget der vel at mærke ikke skete på min egen maskines lokale server. Efter host-skift er der intet galt, og alt virker som det skal.
Avatar billede saudoo Nybegynder
11. december 2007 - 22:52 #13
Hvad kom du forresten frem til superraider?
Avatar billede superraider Nybegynder
11. december 2007 - 23:33 #14
Avatar billede superraider Nybegynder
11. december 2007 - 23:33 #15
eller, deres .net løsning
Avatar billede srofhest Nybegynder
17. december 2007 - 13:41 #16
hmm :D