Avatar billede nugiz Nybegynder
05. december 2007 - 16:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

D-Link router "Cable not attached"

Hej!

Jeg skulle lige sætte internet op for en kammerat igår.

Det går så os fint nok osv.

Men da jeg kommer derom idag, siger den når man prøver og logge på routeren

"Internet disconnected

Cable not attached"

Men kablet fra D-linken til modemmet er sat i, har prøvet forskelllige porte og forskellige kabler.

Er på bar bund her.

Udbyderen er Yousee

Nogle forslag?

Mvh. Lasse
Avatar billede kenp Novice
05. december 2007 - 20:26 #1
sidder kabel i wanporten? kontrolleret kablet?
Avatar billede nva Praktikant
06. december 2007 - 09:29 #2
Har du husket at tænde for modem? Jeg mindes at jeg fik det samme da jeg ikke havde fået trykket på en lille knap under den lille hvide box ;)
Avatar billede nugiz Nybegynder
06. december 2007 - 14:59 #3
Den sidder i wan porten, har også testet med andre porte og andre kabler.

Det virkede i forgårs, forstår det ikke.

Vil prøve hvad du siger nva.
Avatar billede smartebenny Nybegynder
07. december 2007 - 08:38 #4
Det kan være fordi at yousee mac låser. Så kan du ikke bare sætte nyt udstyr på uden at pænt bede yousee om lov.
Avatar billede nva Praktikant
11. december 2007 - 08:03 #5
Hvad så?
Avatar billede smartebenny Nybegynder
11. december 2007 - 12:56 #6
Ring til yousee/tdc og opgiv dem mac nummeret på routere. Det må stå på selve routeren et eller andet sted.
Avatar billede nva Praktikant
14. december 2007 - 08:25 #7
Jeg går så udfra at der var tændt for kontakten?  (06/12-2007 09:29:10)
Avatar billede nugiz Nybegynder
02. maj 2008 - 20:57 #8
Lukket
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester